sobota 2. října 2010

Zkouška rozhlasu

Tak a je to tady... moje zážitky se staly příliš krátkými na to, aby z nich byly články - stále jsou ale příliš dlouhé na to, aby z nich byl jen komentář na Facebooku. A tak vznikl tento blog. Příspěvky se budou točit převážně okolo kol a cestování po měste, občas si odskočíme i do jiných končin... (třeba popisování toho, jak moc úžasná je moje dcera a manžel). Občas se asi někoho dotknu a zcela určitě někomu zvýším (přechodně) tlak. Všem se předem moc a moc omlouvám, dělám to jen pro jejich dobro. Kameny prosím neházejte, jedna rána v dětství bohatě stačila. Nedávno jsem četla podobný výrok: "Můžete mě poučovat, předtím mi ale dokažte, že umíte chodit po vodě..."
Ale dosti řečí. Komu se moje psaní nelíbí, ať je dále nečte a vy všichni ostatní vítejte na mém blogu! :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat